Svarar på frågestunden!

Haha, jag hade glömt frågestunden! Hade ni också det? Fick inte så många frågor, brukar ju få mycket fler men om ni inte har något mer på hjärtat så ska jag inte tvinga er!
 
Här kommer svaren:
Är du troende kristen?
Svar: Ja det är jag
 
Favorit affär?
Svar: ingen aning, handlar lite vart som helst, men Raglady, Fiorucci och topshop kanske.
 
Är det viktigt med märkeskläder?
Svar: Nej, men man ska ha kläder med kavlitet liksom, hellre att det kostar lite mer och håller längre än att ha något billigt som håller en vecka. Sen så om man köper "biliga" saker på HM eller så, så är det väldigt troligt att alla har det för det är snyggt och billigt. Och jag själv vill iallafall inte ha samma kläder som någon jag känner eller så!
 
Kär i någon vid tillfället?
Svar: Nej, det är jag ikke!
 
 
Bästa kompis?
 
Svar: Sara-ewangeline, mina GCB tjejer, Ellen, Alice, Oskar, Hanna och Janina! Många bästa vänner! 
 
Rasmus Rehn, något på gång där eller?
Svar: Haha, nej? Vi är bara bra vänner!
 
Kär ? 
Svar: nej, inte nu men har varit
 
Ihop ?
Svar: inte nu men har varit det 3 gånger som "gills" haha
 
Seriöst förhållande ?
Joo, det har jag haft. Eller aldrig riktigt seriöst men jag skulle gärna vilja ha ett nu!
 
 
Sommar/vinter ?
Svar: SOMMAR!
 
Chips/Cola ?
Svar: Cola
 
Vänner / familj ?
Svar: Svårt att välja, älskar alla!
 
Blogg / Facebook ?
Svar: Blogg, jag älskar att blogga och bryr mig inte om statistiken utan älskar bara känslan att dela med mig!
 
Android / apple ?
Svar: Apple, helt klart!
 
 
Rosa / Lila ?
Svar: Rosa!
 
 
Förhållande/singel ?
Svar: Älskar förhållanden men gillar singellivet på ett sätt. Men hellre Förhållande!
 
hur känner du rasmus lysell ?
Svar: Jag känner honom genom Sebastian Jagenäs som jag känner genom Sara-ewangeline!
 
Vad gillar du för musik?
Svar: allt möjligt
 
Är du och Oskar falk på g? Ni är med varandra väldigt mycket.
Svar: Haha, neej. Han är en av mina bästa vänner! Vi är som syskon!
 
Känner du Victora Källström?
Svar: Jag har träffat henne en eller två gånger och hon är super snäll och trevlig! Men jag känner henne inte liksom!
 
beskriv dig själv med tre ord.
Svar: Skrattglad, Snäll, Humör!
 
Hört att du varit på G med både Martin Solaja, Jesper Gadolin OCH Jacob Tauson? Lite taskigt att hålla på med deras kompisar och så kanske?
Svar: Jisses, vart får ni allt ifrån? Haha! 
Nej, jag har inte varit på g med varken Jesper eller Jacob, visst att jag var lite på G aktikt med Martin men det var aldrig seriöst för mig i alla fall.. 

Kommentera här: