Ang. min väska

Är din väska äkta? vart köpte du den och för hur mycket?? har letat efter en snygg väska i bra kvalle såå länge:(

S: Ja den är äkta! Min mamma köpte den så jag har ingen aning vad den kostade eller vart just hon köpte den. Det finns en Mulberry affär i NK tror jag det är och sedan kanske du kan hitta de på lite random affärer i stan eller på nätet. 
Annars finns det bra väskor lite överallt i stan! Om du vill lägga lite mer på din väska så skulle jag tycka att du köper en MBMJ, Campomaggi, Mulberry, MK eller något liknande. Det är inte bara för att de är "kända" märken som jag säger det utan de är riktigt bra väskor, min mamma samlar på olika sorters väskor och vissa har hon haft i typ 20 år och de är fortfarande lika snygga! Jag tycker själv att det är mer värt att lägga lite mer på en väska du tycker är riktigt snygg med bra kvallité än en billig som snabbt går sönder eller går ur modet. 
 
Sedan finns det bra väskor för ett lite billigare pris också. Jag kan fixa ett collage med lite billigare väskor, typ färgade väskor hade jag köpt billigare eftersom att modet ändras hela tiden!

Kommentera här: