I've got the flu

Förlåt för den kassa uppdateringen idag men har verkligen haft 0 tid till att blogga + att mitt internet på mobilen är slut typ. Jätte segt verkligen, men det är ju första imorgon så då kommer förmodligen nytt internet! Jag har i vilket fall ätit på egg and milk idag med Sandra och sedan mötte vi Julia och Ella i stan en liten stund men jag började känna att mina hals gör ont och jag känner mig super seg så åkte hem. Skulle egentligen träna hela den här veckan innan spanien men jag kan ju inte träna när jag är sjuk då är ju risken att jag blir dubbelt så sjuk och kan inte träna på dubbelt så lång tid!

Nu ligger jag vid TVn och dricker varm saft med honung för att försöka mjuka upp halsen lite. Det kommer lite bilder från idag senare eller imorgon, tror det blir senare! Så vi hörs 

Kommentera här: