It's sunday relax

Godmorgon på er! Vaknade för inte alls länge sedan och nu ligger jag i sängen med datorn på magen och försöker pigga till. Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga geografi och historia. Sedan ska mamma har någon söndagsmiddag som vanligt. Imorgon är det måndag.. Orkar inte är så skol trött!! Men det är bara en vecka och sedan är det lov, bara en vecka till att stå ut!
 
Igår kom jag hem vid kanske ett tiden? I vilket fall så mötte jag upp Julia och Emilia i stan så träffade vi Victoria, isadora, Ingrid, Bea och Evelina. Vi var i stan och hade allmänt roligt haha, sedan åkte jag vanessa, Anna och Evelina till Olivia i långedrag där massa människor var, jätte trevligt faktiskt! Sedan blev jag hemskjutsad av Pauline och nu är jag här haha.
Det var min lördag typ, faktiskt riktigt bra! Lite bilder på de, inte så roliga kanske men men!

Kommentera här: