+/- höst

+ myskvällar, man är hemma med kompisar/familj/pojkvän och kollar film och bara ligger under täcket och värmer sig för man inte orkar gå ut i det regninga vädret. Har tända ljus, massa gott, varm chocklad osv. Jätte mysigt!
+ Långa kyrliga promenader, man tar långa promenader i tjocka tröjor uggs, mössa och halsduk. Jätte mysigt, älskar att gå promenader med vänner och bara prata och glömma tiden.
+ Mysiga mössor/halsdukar, älskar att gräva ner mig i mysiga halsdukar och mössor!! Undebart
+ vintertid!! Snart kommer vinter tiden och man får 1 extra timma att ligga och dra sig i sängen, wonderful.
+ Jogga i hörsvädret, det är inte för varm eller för kallt. Tar man bara på sig em mössa, långa byxor och en lite tjockare tröja är det underbart att ta en joggingtur i höstnaturen, alla vackra fäger osv. + man svettas inte ihjäl, kanske blir man lite röd om näsan men annars är det härligt.
- vädret, det regnar ofta och är lite sådär små fuktigt hela tiden vilket gör mitt håt väldigt frissigt.
- Hyn, min hy blir sämre och man förlurar den bruna brännan man fick på sommaren!!
- det blir så mörkt... Visst det kan vara mysigt men jag vill inte åka till skolan när det är mörkt och komma hem när det är mörkt.. 
- Inga shorts.. Jag kommer sakna shorts, linnen, tunna jackor osv. Att inte behöva böka in en stor jacka i skåpet osv. Faktiskt väldigt jobbigt. Och sedan att bara kunna gå ut barfota och hämta tidningen osv, det kommer jag sakna jätte mycket!!

Kommentera här: