Dagen är slut

Idag gick dagen väldigt fort. Började klockan nio med att jag hade försovit mig och skyndade mig där med till skolan. Efter skolan åkte först jag och Anna in till EH och fikade, sedan träffade vi Ingrid, Pao, Evelina, Emilia och Bea på stan så följde jag med dem en liten stund till de nya Le pain francais på Avenyn. Riktigt fint var det där verkligen!
 
Sedan åkte jag iaf till dansen, dansade i en timma och sedan åkte jag hem med mamisen och vi har bara ätit middag och börjat kolla på serien "torka aldrig tårar utan handskar". Jätte bra faktiskt, eller lite konstig men jag fastnade verkligen för den. 
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna och sedan ska jag nog se en film igen haha. Jag ska inte gå till skolan imorgon, orkar inte. Måste plugga och fixa lite annat. Skulle inte kalla det skolk eftersom gymnasiet är frivilligt och eftersom man gör det på egen risk men jag orkar verkligen inte en lång tisdag nu. 

Kommentera här: