De senaste dagarna

I onsdags slutade jag klockan tolv som vanligt, när jag hade slutat så satte Lisa, Per och jag oss på sideroad och pluggade i kanske två timmar? Efter det åkte jag hem och tränade med Emilia på sportlife. På torsdagen fikade jag med Mikaela och Julia och sedan åkte jag till dansen med Elvira.  
I fredags slutade jag skolan tolv som vanligt haha, sedan åkte jag hem och fixade mig, åkte till stan vid fyra och träffade Linnea, Sandra och Daniella på Soho så fikade vi en stund, efter det åkte jag och Sandra till Vasa sol och jag solade. När jag solat klart träffade jag Julia, Olivia och Emelie i vasa och var med dem tills Anna kom och vi åkte till Nellie i våran klass i torslanda. Vi hade nämligen klass"fest" i fredags. Fast det var ju inte bara klassen där men det var trevligt. 
I lördags tränade jag och Emilia CXWORX och crosstrain. Sedan klockan två åkte jag till Hard rock och jobbade 15.00-23.00. Riktigt jobbigt men värt att få lite fick pengar, även ifall lönen på hard rock suger. När jag slutade skulle jag åka till några kompisar men det blev inte av, men träffade Malin i stan så vi tog bussen tillsammans hem och sedan satt vi lite ute och snackade. 
 
Nu imorse vaknade jag med hur ont i halsen som helst, så det var nog bra att jag åkte hem igår. 
Idag fyller en familjekompis 20 eller vi ska fira hans 20års dag idag, så måste börja fixa mig nu. Ska försöka blogga mer nu! Förlåt men har inte haft tid eller lust haha
1 Lisa:

skriven

Hur stor är lönen på hard rock café då?:) funderar själv på att kanske börja jobba där

Kommentera här: