- Dagen

Dagen började med att jag försov mig och blev väckt av att Anna ringde, hann ändå till lektionen som tur var. Skoladagen gick ganska fort, efter skolan åkte jag hem till Alice och Max för att lämna lite saker bara men det tog mycket längre tid att komma där ifrån än planerat för att Max och Isak hade damp. De var typ hyper och vägrade släppa ut mig ur huset. Har inte varit så irriterad på länge haha. När jag kom ut åkte jag och mötte Sandra så åkte vi hem till henne och bara myste och kollade Awakward. Så himla mysigt! Har verkligen saknat henne. 
 
Nu är jag hemma hos Alice och Max igen, ska ta något att äta och sedan ska jag och Alice kolla andra avenyn. Egentligen borde jag plugga svenska men gör nog det inatt och åker lite tidigare  till skolan imorgon och fixar det. Slutar ändå 12 så kan bara åka hem och sova efter. Morgonplanerna är väldigt oklara men ska ändå till Max skola och sedan till stan för att köpa en present till Julia med Sandra och kanske Emilia (?). 
 
Mycket mer än så har jag inte att säga, det var länge sedan jag verkligen skrev vad jag gjort under en dag. Kanske inte det mest intressanta men ändå ett inlägg som fyller upp min kassa uppdatering. Ska försöka fixa en dagens outfit imorgon om jag hinner. Vi hörs mer imorgon iallafall! Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi!
En fin bild på älsklingen i brist på bilder haha!

Kommentera här: