LÄSVÄRT INLÄGG

Hittade detta på Juliaofsweden's blogg som ni hittar HÄR--->LÄNK


rubrik: VIKTIGT ATT VI BLOGGARE
... visar att det är okej att må skit ibland! Det är min åsikt, vi bloggare visar upp våra liv som att dom är helt perfekta, vi har massa vänner att vara med hela tiden, mycket shopping, snygga kläder, goda middagar ute, möten hit och dit, ni fattar vad jag menar va? Och ja vi bloggare har bra liv, precis som ni andra som inte bloggar. Men vi är bra på att lyfta fram allt det BRA i livet, och det är både bra och dåligt, det är väl egentligen positiva saker bloggar handlar om - bara det goda av livet helt enkelt! Men påverkar inte det alla andra tjejer då? Jo...

Det är så många unga tjejer som tror att vi aldrig mår dåligt och att allt ALLTID går bra, och det är så synd att det blir så. Det är tjejer som försöker leva som tjejerna i Gossip Girl, och i våra bloggar verkar det som att vi också har ett sånt liv, men går det att ha ett sånt liv? Naee det gör det inte va? Det är så många tjejer som lyssnar på oss bloggare och försöker vara som oss, så varför ska vi inte visa att det är okej att må skit ibland och att man inte behöver leva upp till några såkallade "förväntningar"? Ligga och gråta en hel dag och äta B&J och hata allting? helt okej! För det är så livet funkar, man orkar inte le och vara glad 24/7, vi alla faller ibland, men vi bloggerskor visar inte det. Jag vill inte bygga upp något falskt i min blogg, därför har jag valt att dela med mig när jag mår som bäst OCH sämst, och det får jag bara positiva kommentarer av. Varför inte visa hur verkligheten EGENTLIGEN ser ut? Men absolut, ibland går livet BARA uppåt! Men jag tror ni fattar vad jag menar

Vad tycker ni om det här?


Som sagt så hittade jag detta super fina inlägget på juliaofsweden's gamla blogg, men jag länkade den nya bloggen för det är där hon bloggar. Hon är en extremt duktig bloggerska tycker jag så jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg! Hon är en stark tjej som varit med om så himla mycket, beundrar henne! 
 
För er som missade -----> LÄNK TILL HENNES BLOGG<-----
 
 

Kommentera här: