LÄSVÄRT INLÄGG

Detta hittade jag på Kissies.se inne och ute inlägg, och detta som jag visar var från hennes UTE del av inlägget, jag tycker ni ska läsa inlägget visst att det är kissie men vem bryr sig, det är så sant! Jag HATAR när folk håller på så här. Det fulaste jag vet, stå uoo för den du är och vad du inte har eller vad du har.
 
1. Folk som låtsas dom är något dom inte är!
Något jag tycker är sjuukt töntigt är folk som skryter och hittar på saker hela tiden. Folk som verkar tycka det är superviktigt att verka rik så man måste hitta på saker, som resor, dyra shopping rundor tex.. Förstår inte varför?!
 
Jag kan ge ett exempel på en tjej..
När jag är i New York, då skriver hon att hon ska till London (blir aldrig av). När jag är i Dubai skriver hon att hon ska på affärsresa till Miami (blir aldrig av), när jag är i Spanien skriver hon det är trashigt att åka dit. Medans hon själv fortfarande är i Sverige…
 
Fattig eller rik, jag ser inte ner på någon! Men att skryta och hitta på saker..? Nja, var dig själv istället det kommer man längst på Jag har turen att få resa mycket, jag skryter inte om det för vem vet? En dag kanske jag inte alls kan resa..? Njuter av det jag HAR! Alla borde göra det istället för att tänka på det man inte har…
 
Länk till kissies blogg ---> Kissies.se
 

Kommentera här: