VINN EN VS BODYSPASH

Nu startar jag en tävling där du kan vinna en VS bodyspash! Ni kan nu vinna en VS bodyspash genom att bara gör detta 
- Kommentera i detta inlägget "jag är med" eller skriv ett mail, skriv namn och glöm inte mail! Hoppas på tur och om du gör det som står under får du extra chans att vinna. 
- Skriv om tävlingen på din facebook, instagram, blogg, twitter osv och länka även min blogg. Ni kan även göra all dess för extra chans. Glöm inte att ha med länken till ditt inlägg i din kommetar eller de mailet ni skickar.
Jag kommer avsluta tävlingen den 4 mars, så ni har alltså 3 veckor på er att anmäla dig!
Om du vill ha mer information om tävlingn kan du skriva till mig på facebook, kik eller maila mig så svarar jag på de frågor ni vill få svar på. 
Facebook - Sara Rutberg
Kik - Sararutberg
Mail - står i headern!
Lycka till nu babes, hoppas ni tycker detta är roligt!
 
1 Julia berg :

skriven

Hej babe

2 Linaღ:

skriven

jag är med! :D
skrivit på twitter @wtflina
& på facebook @ lina andersson. :)

3 Klara Holm Strandqvist:

skriven

Jag är med!
Har skrivit på min blogg http://phklara.blogg.se/2013/february/vs-bodysplash.html

Kram!

4 Amanda:

skriven

jag är med! :)

5 Ella :

skriven

jag är med!! :)

6 Ellinor lindh:

skriven

Jag är med och tävlar! (:
[email protected]

7 Bibi de Haas:

skriven

Jag är med! :)

8 Hanna :

skriven

Jag är med!!!!😄

9 Malva:

skriven

JAG ÄR MED!!! (:

10 Maja!:

skriven

jag är med! :)

11 Agnes:

skriven

Jag är med!

12 Linnea:

skriven

Jag är med! :)

Jag har skrivit på min blogg här: http://sheep.blogg.se/2013/february/tavlar-mer.html#comment

Kram <3

Kommentera här: