Ang. inlägget "bags+"

Pinsamt av dig att ta med en fejk louis vuitton.. 1. louis vuitton säljs bara på deras hemsida och i deras affärer. 2. den modellen finns inte ens. 3 man får inga lappar på louis vuitton väskor. 

har för mig att jag läst att du inte gillar fejkindustrin? dubbel moral.
 
Jag blev faktiskt lite chockad över den här kommentaren och kände att jag ville svara i ett inlägg. Jag har noll koll på louis vuitton väskor helt ärligt. Jag gör ju mina collage på Polyvore så jag sökte bara på Louis vuitton för att jag tycker de har snygga väskor. Jag tyckte den var super snygg och hade som sagt ingen koll på att den modellen "inte finns" så jag la upp den i collaget. Jag förstår inte varför det ska vara så himla pinsamt att den är "fejk". Visst att jag skrivit massa inlägg om att jag är emot fejkindustin vilket jag är. Jag har inga problem om en kompis skulle ha en fejk väska eller så för det angår inte mig liksom men jag köper ingen själv. 
 
Så tänk inte att jag har dubbel moral för det, jag håller fast vid min åsikt men jag hade ingen aning om att den var "fejk"!

Kommentera här: