hemma

 Idag slutade jag vid tolv och åkte efter skolan till avenyn och träffade Ella. Vi satte oss på Soho och fikade så kom Sandra, Daniella, Sanna och Linnea, jätte mysigt att vara med alla gurlzen! Sedan tog jag bussen hem för snart en timma sedan och nu sitter jag här haha. Ska gå ner och ta en dusch innan jag äter middag och sedan åker till jobbet. Är inte så jätte taggad på att jobba men ska bara jobba 5 timmar idag så det löser sig allt. När jag slutat vid elva kommer sandra så fixar vi os lite inne på Hard rock innan vi drar till Sara-ewangelines maskerad. Det kommer nog bli roligt att vara där fast vi kommer dock bara vara där i någon timma men men. 
 
Ville bara uppdatera er lite på vad som händer, jätte tråkigt inlägg men det är bättre än helt tomt tycker då jag!
 
Saknar verkligen värmen nu.. vill bara ut på stranden och sola... 

Kommentera här: