bilder från dagen

Första bilden visar när jag precis hade sprungit ner till bussen i spöregnet eftersom jag inte fick ner min stukade fot i skon... Och de andra bilderna är från EA tiden då vi satt och diskuterade inför historiaprovet vi skulle ha två lektioner senare. Hade riktigt kul samtidigt med mina sköna classmates!
Per i Moas mössa och Anna i Ingrids. Snygga är de också! 
Jag påväg att träffa Sandra för att fika efter historiaprovet, sedan en bild mamma tog på mig och rutis när jag och mamma satt och snackade lite! Love my momiii
 
Det är även det jag gjort idag typ! Det var så dålig uppdatering så tänkte göra det lite roligiare än att bara se en text där jag skrivet vad jag gjort under en dag. Nu ska jag iaf sätta mig med engelska läxan och sedan klockan nio ska jag kolla svenska hollywoodfruar!

Kommentera här: