Bloggar jag läser -

Bloggarna jag kollar mest måste vara elsaw.se , nattstad.se/jennifersandsjo , nattstad.se/lisagranhag och nattstad.se/Paulinesinclair. Alla dessa tjejerna är jätte söta och trevliga och sedan går ju jag och Lisa i samma klass och Pao är en av mina bästa vänner! 
 
Sedan läser jag även nattstad.se/saraewangeline , nattstad.se/myanette , nattstad.se/linneahedlund , emmanikelinnea.blogg.se , hejsanalex.se , nattstad.se/capronas , nattstad.se/juliabergs , vanessawilsons.blogg.se och ibland nattstad.se/gertrudes!
Som ni ser läser jag inga liksom "storbloggare" som kenza, kissie eller så utan håller mig till de lite mindre bloggarna och till mina kompisars bloggar. Eller aa vissa är väl göteborgskända liksom men annars inte så kända! Tycker mycket mer om att läsa bloggar som bor runt omkring! Vet inte varför. 
 
Hoppas ni kanske hittar någon blogg ni också gillar! 
 

Kommentera här: