En bättre morgon

Jag har haft en super mysig morgon verkligen!
Igår var jag först hos Cissi med Kajsa och Cissi då så fixade vi oss inför kvällen. Sedan tog vi mopparna till William där det var massa folk, det var sådär där. Kul att träffa alla människor mest. Sedan drog jag, Anna, Pauline och Ingrid till Evelina som hade maskerad! Där var det betydligt roligare verkligen, alla var utklädda och så, jätte roligt. Eftersom Evelina bor i Hovås och jag inte orkade åka hem så sov jag hos Ingrid. Vi blev hämtade vid ett och sedan satt jag och Ingrid hos henne, åt glas och pratade massor. Super mysigt! 
 
I vilket fall så vaknade vi runt tio tiden och sedan åkte vi till Egg and Milk med Anna och Pauline så åt vi brunch där! Så himla mysigt verkligen. 
 
Ikväll ska jag vara hemma hos Alice, ska även bo där tills onsdag eftersom mamma är i turkiet! Jag tror att jag och Alice bara ska dega eller så, kanske att Alice har planer men då hittar jag bara på något annat eller så är jag med henne. Jag är iaf jätte sugen på att bara dega! Jag är hur seg som helst verkligen. 
 
Jag lägger upp lite bilder från gårdagen senare ikväll! 

Kommentera här: