Pluggpaus och stukad fot

Har pluggat ett tag nu om franska/amerikanska revolutionen och om upplysningen tills mitt prov imorgon... Känns helt ok men alla pluggar som djur så känns som jag inte presterat lika mycket men men. 
 
Jag har haft så himla ont i foten sedan två veckor tillbaka efter jag ramlade ner för en trappa och trodde jag stukade foten. Men jag sket i det och tränade osv och nu är den helt förstörd. Jätte svullen och gör skit ont verkligen!!! Inte allt bra. så ska börja med stödbandage och försöka fixa det så gott jag kan. 
Ska iaf kolla på röjarralf och sedan ska jag sova tror jag. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi mer imorgon, bye
(om du är känslig mot bilder på fötter så kolla inte men såhär ser min fot ut... 
 
1 din twinnie:

skriven

va e städbranschen ?
PUSS :)))))))))))))))))))))))))

Kommentera här: