Random frågor

Hur gammal är du? 16
Vad är bäst med din ålder? Att man precis börjat gymastiet tror jag, ny skola typ och nya vänner osv. Älskar att lära känna nytt folk!
Vad är sämst med din ålder? Att man har kompisar som är 18 och man inte kan göra allt typ.
Hur gammal skulle du vilja vara? Den åldern jag är faktiskt, gillar den skarpt. 
Varför? För när man är 18 tar man studenten och blir arbetslös, man förlorar alla vänner i skolan typ osv. Så känns det iaf. Visst det är roligt och man kan gå ut på klubben men jag tror man tröttnat snabbt osv. Allt är mer roligt nu typ. 
_______________________________ 
Har du några djur? Ja
Vad för djur? Två hundar
Ras? Taxar
Namn? Rut och Mickelina
Färg? Svart/grå/brun och röd/orange/brun typ haha.
_______________________________ 
Bor dina föräldar i hop? Nej
Har du några syskon? Ja!
Hur många? Två bröder
Namn? Hugo och Erik
Ålder? Tror de är mellan 30-40? Har inte så jätte bra koll vilket är synd!
_______________________________ 
Har du en pojkvän/flickvän? Neej har ju inte det
Är du kär  i någon? Njaa.. Neej inte kär
Försöker du få hans/hennes uppmärksamhet? Nej det skulle jag inte säga haha, orkar faktiskt inte
Bästa tipset för andra att ta kontakten med den de gillar? Jag är inte bra på sånt haha! Men typ skriva till han/hon och fråga om den vill göra något kanske? Bättre att veta att man försökt och veta hur det gick än att inte försöka alls och att det kanske skulle ha gått. 
__________________________________ 
Har du en bästa vän? Jag har måånga bra vänner
Vad heter han/hon? VIll inte nämna namn, har så många underbara friendos

Kommentera här: